Daisypath Anniversary tickers

..sedetik lebih..

Saturday, March 26, 2011

..OVERLOAD berangan..

ouh, ye..ak ni tgh final kn? er, study? memang mesti la kn..tp? hampa =,=
semakin susah utk ak study pada saat otak ak ni yg x terlalu waras..
apakah??????
haih =,= kwn2..
ak ni semakin hari, otak ak hnya berpaksikan kepada PERKAHWINAN..
nk taw? rasanya ini adalah keturunan..keturunan start dari kakak2 gue yg mmg nya akn mmbicarakan hasrat mereka utk berkahwin pada peringkat pengajian di universiti..dan nah ! ak x terkecuali beb . . mampus gue ble kakak2 ku baca hoh !

ok, apa kata bonda tersyg n tercinta di mana syurga terletak bawah tapak kaki mereka pd peringkat aku still blom berkahwin? utk mnerang kan betapa kasihnya pada ibu
kalau sblm ni, kata2 kepada kakak2 ku "jgn mnggatal, nk mkn apa?dh byk duit?ok, kahwin tp jgn dduk dgn mak..kuar cri mkn sndri"
tp ble tym ak yg sgt bermulut manis, gila hnya utk mngelakkan dari serbuan marah yg x tentu pasal, "suka hati laa.."
pelik x? sbnrnya dh di bebel oleh sblmnya aku mnyatakan hsrat selepas belajar take note di situ la weh ! haih . .
tp ntah mengapa ayat pelik =,= gua mnjadi excited ble terANNOUNCEnya ada ke? aku akn habis blaja awl mesti highlight dari yg dijangkakan..ho, what a marvelous situation it will be better klo terus abis je skang ni.


ok, berbalik kpd topik sbnr alih kejap je laaa , ak memang di OVERLOAD dgn information2 dari bab2 penyatuan 2 hati ayat cover dari di cop gatal..
ntah mngapa..minat ak terjerumus kepada mncari majlis pernikahan yg simple..acecececece..konon simple, tp pk balik mne ak nk cari duit? nk g kursus kahwin abg jnji nk g tahun 2, tp =,=

ok done. mood tbe2 pegi mmbawa diri ke katil..or facebooking? notes2 bertebaran mnggu utk disentuh dan ditatap dgn ikhlas..
adios..

No comments:

Post a Comment