Daisypath Anniversary tickers

..sedetik lebih..

Tuesday, March 29, 2011

..;'(..

wahai perempuan,
kenapa hati kau keras? kenapa ego kau tinggi menggunung?
kau tahu perkara sbnr bukan? kau tahu sapa salah dan siapa betul bukan?
tp mngapa kau tetap keraskan hati?

wahai perempuan,
tidakkah kau menghargai apa yg si lelaki telah lakukan utk kau selama ni?
tiada sedikitkah perasaan kasih dan cintamu kepada nya?
tp mengapa kau tetap mgusutkan keadaan?

wahai lelaki,
aku hanya ingin bersendri..
aku hanya ingin belajar untuk menghargai..
aku hanya ingin belajar bagaimanakah perasaan ku apabila tiada lg kau di sisi..
aku hanya inginkan sedikit ruang..
dan aku tahu kau juga perlukannya..

wahai lelaki,
jika aku ego, jika aku keras, jika aku kusut,
tolonglah..
tolong aku utk lembutkan, tlg aku utk leraikan segalanya..
dan aku minta..
tolong jgn lepaskan aku walaupun aku lepaskan kau..
kerna hati ini tidak pernah utk lepaskan kau
wahai lelaki..

No comments:

Post a Comment